Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, mei 29, 2003

Ferdinand heeft DX-ball2 zitten spelen, een heerlijk verslavend spel.
"Je bent hier best wel goed in, pap!" haalde mij terug naar de realiteit van de wereld zonder gekleurde blokjes:
bedtijd voor Superfer...
Lekker uitgebreid met Hesje B gebabbeld aan de telefoon gisteren.
Ze is net terug van een heerlijke vakantie.
Zij vroeg zich ondermeer af hoe't nu met Jean gaat, tegenwoordig.
Alsof het toeval ermee speelt had ik hem eerder op de dag aan de lijn.
Jean belde nadat hij m'n moeder had gebeld voor m'n nummer (...)
Filmpje gehuurd als traktatie voor mezelf: Snatch is't geworden.
Onderweg naar het park vanochtend kwamen we (hoe bestaat't!) meester Floris tegen, vergezeld
door Luik, zijn hond die is vernoemd naar de Belgische stad.
In het park zelf in gesprek geraakt met Jan, mede-cursist van de Pencak.
Het duurde even maar ook Jurre, Thura & Noah hadden het plekje gevonden
aan het water, bij het kasteel. Na zo'n anderhalf uur gingen we richting tramhalte alwaar
we nog leuk schaduwdieren hebben geproduceerd. Ken je dat? Je vingers zo vouwen dat de schaduw een dier
voorstelt? We raakten nog in gesprek met buurvrouw Nicole via wiens castingbureau
ik ook wel eens opdrachten uitvoer. Bijvoorbeeld dat leuke barklusje
van laatst. Inmiddels zijn Marjan en Matthijs gearriveerd en ga ik nu broodjes
smeren voor bij het zwembad. Fijne dag en geniet ervan!
Aangezien de server even niet bereikbaar was komt hier meteen het vervolg:
Broodjes gegeten in de tuin met m'n logees, buurvrouw M en haar kids.
Dat was gezellig! Richting zwembad kwamen we een "Ikke foto maken van U?"-meneer tegen.
Leuk hoor, maar hij haalt't niet bij Alex, ooit wereldberoemd in het Amsterdamse
uitgaansleven. M'n z'n stoere jack en z'n lichtgevende petje een unieke verschijning.
Weet iemand wat er van hem geworden is? Het laatst dat ik van hem hoorde
was dat hij een grachtenpand had gekocht...
Al met al hebben we nog een heel uur genoten van water en zonnetje
in het De Mirandabad. Morgen lekker weer! Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!