Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 30, 2003

Buurvrouw A kwam nog langs in een bijzonder fraaie jurk, deed haar administratie en ging vervolgens de bloemetjes buiten zetten.
De kids speelden nog riddertje voor het slapen gaan en Marjan en ik genoten van videoband deel 1 van "Pittige Tijden".
Een genoeglijke avond derhalve. Kompleet gemaakt toen ik onderweg van de avondwinkel een hartelijke groet mocht ontvangen van Anouk, een pencak-cursiste. Zij die niet gaan werken, groeten U! Ave!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!