Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, mei 10, 2003

Een fijn begin van de dag als je van uit het opruimen wordt opgeschrikt door een klop op het slaapkamerraam. Je draait je om en ontvangt een handkus van buurvrouw A. Ik steek m'n hoofd uit't raam en op dat moment komt ook buurvouw P langsgelopen op weg naar haar werk. Van de waterbed-pompverhuurder kreeg ik nog een Suske en Wiske speelboek.
Bovendien hoefde ik vanwege de doorstane ellende geen huurgeld te betalen! is dat niet lief?
Waar is de humor gebleven? Dit is toch gewoon een leuk bericht?
"Geintje meneer Sonneberg. De humor legt op straat, heden ten dage."
Helaas, als je tegenwoordig een leuke grap uithaalt kom je ernaast te leggen...:-(
Ik zou niet graag kamerlid zijn in het volgende kabinet. Als het aan de onderhandelaars ligt gaan's lands regeerders er namelijk financieel op achteruit doordat cholesterolverlagers, maagzuurremmers, pijnstillers en anti-depressiva.
uit het ziekenfondspakket gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!