Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, mei 12, 2003

dodo voedsel
Komisch: heeft iemand een dodo als huisdier aangeschaft maar ook in de winkel konden ze de vraag "wat eet een dodo"
niet beantwoorden. Gelukkig is daar Ilse die hen naar dit blog leidt...
Weblog favos heeft mij een tipnotering gegeven. Da's nog'ns aardig! Hebben jullie trouwens de liefde favos al eens uitgetsjekt? Zo kwam ik via die lijst hier terecht. Die kende ik nog niet! Tsja, eerder dan verwacht had ik m'n CWI-papieren al gevonden.
Dientengevolge ging ik ff "funsurfen in blogland" en kwam ik op BlogIdeas terecht.
Gat in de markt of gewoon zielig? Vanmiddag op de weg terug naar huis vanaf de NSO nog ff met Aoife gesproken. Bleek dat Ferdinand niet op Cian's verjaring is geweest. Vermoedelijk omdat de uitnodiging nog in Fer's laatje op school ligt. Jammer. We spreken maar gauw weer'ns wat af. Even snel een hapje eten en door naar karate. Geen buurvrouw J aldaar te zien. Zij belde later op de avond om af te bellen...*ZUCHT* (is daar trouwens geen emoticon voor?). Goede vriend Er had ik ook nog aan de telefoon: een goede gelegenheid om hem nogmaals dank te zeggen voor het oppassen, afgelopen zaterdag. Uiteraard bespraken wij ook weer diverse revolutionaire plannen;-) Het vermoeden bestaat dat Terry Pratchett een Douglas Adams fan is want op bladzijde 76 van de hardcover versie van "Nightwatch" schrijft hij over de "Glorious 25th of May". Dat kan maar één ding betekenen: ook hij zal dan met een handdoek in het openbaar verschijnen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!