Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, februari 10, 2003

Vannacht voor het eerst in het waterbed geslapen op de nieuwe lokatie. Toch beter dan de bank, hoor! Ferdinand en ik zaten allebei
een beetje in de lappenmand sinds gisteren vandaar dat we't vandaag maar rustig aan hebben gedaan. Vooral veel afgewisseld
tussen televisie en computer. Wat liedjes uitgezocht voor m'n aanstaande feestje en WK-allround schaatsen gekeken.
Buurvrouw A kwam nog ff langs om over haar weekend te vertellen en haar nieuwe laarzen te laten zien. Zelfs het kaartavondje was rustiger dan anders: deels omdat ik m'n stem nagenoeg kwijt ben en deels omdat vandaag Bas er niet bij was. Heb dus fijn samen met Vincent onder de zoete klanken van Vanessa Paradis m'n nieuwe deckje kunnen uitproberen.
Heerlijk zo'n dagje thuis: kom je eindelijk 'ns aan dingen toe die anders maar op het "te doen-lijstje" blijven staan.
Heb in het kader daarvan de boor ter hand genomen en een aantal (kleine) modificaties in m'n inrichting bewerkstelligd.
Ga met een lekker gevoel naar dromenland met in het achterhoofd m'n droom van twee nachten terug...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!