Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, februari 12, 2003

Bodypaint, koffie, baan. Dat was m'n boodschappenlijstje voor vandaag...Per 29 maart a.s. ben ik voorlopig boekhouder-af.
Gelukkig heb ik altijd een "plan C". Morgen even bij het CWI langs om mezelf te heroriënteren op de arbeidsmarkt. Tot ik wat anders
heb ben ik tijdelijk toegevoegd aan het leger van de nationale arbeidsreserve. Lekker lopen opruimen vandaag in het kader van
een nieuw begin maken. Fer heeft zo goed meegeholpen dat-ie een kado'tje had verdiend: de video van Disney's "Dinosaur" die hij nu lekker zit te kijken. Over kado gesproken: hij had gisteren van Carmen zo'n petje gekregen met een propellor erop die prachtig draait bij het rennen. Zo eentje als dat jongetje droeg van die televisie-serie: Karlson, meen ik, naar een boek van Astrid Lindgren. Vanavond ff een paar mensen bellen in verband met de Rocky-cast meeting van zondag aanstaande. Een vroegere "Transylvanian" heeft laten weten weer beschikbaar te zijn en een jongedame die ik een paar maanden geleden in de trein heb aangesproken is bereid gevonden de regie op zich te nemen. Errug koel! Na de telefoontjes uitgebreid douchen en vroeg naar bed. Ben benieuwd hoe't er morgen op de werkvloer uitziet na de komst van de nieuwe bureau's vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!