Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, januari 15, 2003

Had ik al gezegd dat Fer ook gisteren erg goed z'n best heeft gedaan met Pentjak? Het scheelde ook dat Jasmine er was,
de 6-jarige dochter van Penelope. Je weet wel: die van de zwartlederen broek. Moet heel gauw m'n baardje weer 'ns bijwerken
maar ja, de buurvrouw heeft m'n tondeuze geleend...Regelmatig trek ik een Tarot-kaartje. Niet dat ik mij erdoor laat leiden
maar het is op z'n minst vermakelijk te noemen en soms eng dicht bij de waarheid zoals ik die ervaar. Of, zoals Fer ooit zei:
"De waarheid is zoals je 'm ziet". Vandaag naar een fotostudio geweest ergens in the middle of nowhere: de eerste etage
aan de achterzijde van een gebouwtje, ingeklemd tussen een garage en een manege(...). Nou ja: het was voor een goed doel:
men maakte mooie foto's van Ferdinand voor in het grote castingboek. Over foto's gesproken: ben bezig geweest met de creatie
van een foto-album op het net. Binnenkort is hier het resultaat te bewonderen. Eerst een hapje eten. Selamat makan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!