Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, januari 14, 2003

Gisteren vergeten te melden: Ferdinand heeft z'n officiële Dojo-lidmaatschapskaart ontvangen. Stoer he?
Over gisteren gesproken: Ben gebeld door Erwin Olaf: of ik een klusje voor hem wil doen: iets met TV en heel veel rubber...
Ach, waarom zou ik nee zeggen? Alvast voor in de agenda: het weekend van 26 april is er de FantasyFair: veel elfjes, ridders,
dwergen ende draken! Worden ongetwijfeld weer hele leuke foto's gemaakt met een paar door de organisatie gestrikte auteurs van fantasy-boeken
en heuse Middeleeuwse toernooien...Na het eten hebben Fer en ik nog een spelletje "Slangen & Ladders" gespeeld.
Leuk joh! Voor mij iets minder want m'n zoon heeft weer 'ns gewonnen...Voor dit soort spelletjes op de PC moet je hier zijn. Heb vandaag mezelf een kadootje gegeven: een stripboek van de Rode Ridder.
En nee, de meeste strips zijn niet kinderachtig. En wie het niet met mij eens is mag de Taliban spelen terwijl ik Zorro ben.
Lekker puh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!