Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, januari 25, 2003

Dat was leuk! Een eigentijdse dansvoorstelling van en met Helena Lizari, die ooit dansadviezen gaf voor Lili St. Cyr, de Nederlandse
Rocky Horror Cast van 1997. Het heet The Dogs Beneath the Skin. Ik kan er wel van alles over gaan vertellen maar het is veel beter om maar gewoon te gaan kijken.
Over kijken gesproken: ik ben erg benieuwd naar het resultaat van m'n middagje bij Thura. Spanning ende sensatie, mensen!
Erna hebben we nog een borreltje genomen op de goede afloop in een nabijgelegen uitspanning. Misschien had ik een wodka'tje
minder moeten nemen want ik voel'm nog steeds zitten. Als ik nu Engels zou spreken, bijvoorbeeld, is mijn dialect niet te achterhalen: het kan van alles zijn...
Gute Nacht, Freunde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!