Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, oktober 24, 2024

Me-time

All the time you have is 'me-time'. i.e. You decide how to spend that time. And choices have consequences. In some countries and era's that would mean you would die from hunger if you decide not to work but enjoy 'me-time'.

Being selfish is not the right way to go about life.

=================================
Want to read (more of) my short stories? My author page: Terrence Weijnschenk at Amazon
A donation (click) is much appreciated:
=====================
Hence I work for my money. I don't mean to buy a house, waiting for the market and to sell it for a profit. I also don't mean seeing the shares I bought from my daddy's money rise in value. To me using a lot of money as start capital to trade in real estate and stocks is not 'work' but 'being privileged'.

One of my jobs is actor. That means you have to audition, unless - based on past merits - the producer specifically asks for you.

Going on an audition is like going on a first date: you're excited to go but would rather not. And there are other candidates for the part.

What do or did you do for work? Or do you live of 'old money'?

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/TerrebelAuthortainer
Over links gesproken: ja, dat ben ik maar voor verdieping staat er ook een aantal in mijn stukjes. Heb daar wat moeite voor genomen dus stel het op prijs als u de moeite neemt er op te klikken om de betreffende artikelen, onderzoeken en filmpjes te bekijken.

Heeft u na het lezen van dit blogstuk iets geleerd, wat gelachen of heeft het u aan het denken gezet, overweegt u dan een donatie voor de tijd en moeite die ik er in steek.

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!