Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, februari 10, 2023

Haar kat (een verhaaltje)

Zij viel.
Maar voor haar was het alsof
de grond haar langzaam naderde.
Als een romantische ex-minnaar,
klaar voor de allerlaatste kus.

Met een ruk en een korte sprint
overwon haar training haar gelatenheid:
haar eerste parachutesprong was een feit!


Zij grijnsde van oor tot oor
bij het in ontvangst nemen van de felicitaties.
Alleen jammer dat zij zich die moest inbeelden
want er stonden geen vrienden of familieleden klaar
om haar op te wachten.

In de auto, onderweg terug naar huis,
bedacht zij wat zij zou zeggen tegen Dirk,
haar kat.

==============

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/TerrebelAuthortainer

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

3 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ze gerust hele verhalen heeft met Dirk.

    Love as Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dirk is al blij dat hij haar ziet
    natuurlijk krijgen ze dan alle aandacht
    ..Een fijn Weekend @->-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist niet dat m'n kleindochter Anne dit deed, maar ik heb haar kat Dirk ook niet gesproken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!