Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 29, 2022

Goed nieuws en kattenlog

Deze lolcat gaat over klagen:


Wat zeg je eigenlijk wanneer je zegt dat je niet houdt van mensen die klagen?

Goed nieuws vind ik dat de overheid eindelijk lijkt te begrijpen dat mensen die geen geld hebben, dat ook niet kunnen uitgeven: in plaats van uitkeringen relatief (stijging minder dan inflatie) te verlagen, worden eindelijk de minimumlonen (klik) verhoogd. De mythe dat als je de superrijken nog rijker maakt het dan vanzelf beter gaat met de economie staat eindelijk ook in Nederland in de sprookjesboeken.

Billy de Kat werd er nooit blij van als ik hem van mijn hoofdkussen af stuurde:



================
In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/TerrebelAuthortainer

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

4 opmerkingen:

  1. Oeps, Billy was écht boos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owh. zo ziet hij er wel eng uit.... De rijke hoeven toch niet nog rijker te worden. Het enige wat ze er mee doen is pronken hoe rijk ze zijn.

    Love as Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zien dan net als de kat dat het me niet aanstaat
    je mag al eens klagen, maar niet altijd
    Een @->-- voor U.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De rijken zijn al rijk genoeg. Zorgen dat de mensen meer uit kunnen geven zodat de economie beter draait, dat moet er gedaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!