Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, oktober 07, 2022

Liefde van mijn Leven (een verhaaltje)

'Jij bent de liefde van mijn leven', 
zei hij op hun derde ontmoeting.
En zij geloofde hem
want zo voelde zij het ook.

Hij trok bij haar in
en was attent, begripvol en vol liefde.
Eindelijk een man die haar begreep!


Al was hij vaak zijn portemonnee vergeten
wanneer zij uit eten gingen. 
Maar hij zou haar terugbetalen. 
Immers, hij zou een grote slag slaan met het bedrijf 
waar zij dankzij hem in had geïnvesteerd?

Op een dag - hij stond onder de douche 
na een liefdevolle ochtend vol fijne seks -
ging zijn telefoon.

Onwillekeurig of gewoon uit nieuwsgierigheid 
dwaalden haar ogen naar het scherm.

'Vreemd want ik weet zeker dat ik hem nu niet bel.' 
Toch stond er als contact aangegeven:
'Liefde van mijn leven'

=====================

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/TerrebelAuthortainer

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

4 opmerkingen:

  1. auw.. pijnlijk.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duidelijk, hij leefde van de liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de liefde van zijn leven was misschien zijn bedrijfje waar zij in geinvesteerd had?
    ze zal het nu wel weten, geef nooit geld aan iemand
    .Een @->- voor U en ik wens je een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ,,De" liefde zou ,,een" liefde moeten zijn. En om je vraag te beantwoorden: Jazeker.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!