Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 19, 2022

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws vind ik de mogelijke medische toepassingen van een 'slimme' contactlens (klik); sensoren meten van alles en laten 'in realtime' en terwijl je gewoon door de lens kunt blijven kijken informatie zien over bijvoorheeld je bloeddruk, glucosespiegel of hartslag. De lens is potentieel ook een enorme kijkhulp voor slechtzienden. Maar ik vind het een beetje eng worden, eerlijk gezegd. Maar ja, de eerste automobielen en de eerste bewegende beelden op een scherm vonden wij ook ooit eng.

Deze lolcat gaat over economische vluchtelingen:


'Waarom blijven economisch vluchtelingen niet
om de economie van hun eigen land te verbeteren?'
'Wat doe jij zelf om de economie
van jouw land te verbeteren?

Deze kat van mijn nicht, Ivy (zo heet de kat, niet mijn nicht) doet een uitstekende stokstaartjesimitatie:




In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/TerrebelAuthortainer

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

6 opmerkingen:

  1. Inderdaad een beetje eng om al die gegevens over je gesteldheid de hele dag monitoren. BBrrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vooruitgang is niet tegen te houden en dat vinden sommige mensen eng.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier in huis doen ze al heel veel voor de economie.. ze kopen zich een ongeluk ;-)

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe erg weinig denk ik. Wie weinig heeft, geeft weinig uit ;) Die lens wil ik wel proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik denk natuurlijk aan het vervolg van het leven, en werk er ook aan mee
    de economie sponsor ik ook
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem21:43

    Ik zoek me lens naar m'n lens.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!