Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, maart 11, 2022

Hun relatie (een verhaaltje)

Om mentaal afstand van haar te nemen
verhuisde hij
terug naar zijn eigen huis
aan de andere kant van de straat
en later
naar de andere kant
van de stad.

Maar in zijn hart bleef zij dichtbij.
Zelfs toen hij verhuisde 
naar de andere kant van het land!


Pas toen hij verhuisde
naar de andere kant van de wereld
vond hij rust in zijn hart.
Voor even.

Natuurlijk overwoog hij
als ultieme daad
de planeet te verlaten
maar uiteindelijk keerde hij terug.
Naar haar.

Zij was niet verbaasd
en hij bleek niet voorbereid
op wat er toen gebeurde
in hun relatie.

====================================

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/TerrebelAuthortainer

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

7 opmerkingen:

  1. owh.. wat gebeurde er toen...?

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer wij in een situatie zitten, weten wij zelden hoe die zal eindigen. Een beetje zonde om daar bang voor te zijn. Dat is een beetje de strekking van dit verhaaltje, Di Mario.

      Verwijderen
  2. waar je ook bent, iemand missen is heel normaal
    .Ik wens je een fijn weekend @->-.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte liefde kun je niet ontsnappen. Van je echte soulmate kun je niet verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terug op de plaats waar hij hoort te zijn :)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms is het leven onvoorspelbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar een wil is is een weg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!