Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, februari 11, 2022

Voor jou (een verhaaltje)

'Hé, hoi!', riep zij enthousiast vanaf haar fiets 
terwijl zij hem passeerde.

'Hé, hoi!', riep hij terug 
terwijl hij ontwaakte uit een dagdroom.

Door een mist van tijd
was hem een blik gegund 
op een toekomst die had kunnen zijn.

Misschien waren de dingen anders gelopen 
als de docent in de tweede klas van de middelbare school 
niet zijn stiekeme liefdesbriefje aan haar had onderschept.
En had laten afdrukken in de schoolkrant.

Hij was vergeten of het zijn eigen naam was of die van de docent 
die als schrijver van de liefdesverklaring vermeld stond:

'Als ik uit 1000 vrouwen tweemaal mocht kiezen, 
koos ik tweemaal voor jou.'

==========================

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/TerrebelAuthortainer

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

4 opmerkingen:

  1. Nou vergeten..., hij zal het verdrongen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en toch.. er is niets mooiers dan de liefde.

    Love as always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie dagdroom.....
    .Ik wens je een fijn weekend @->-.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, als je van alles vergeet kan je beter het geheel maar vergeten, en je weer met andere dingen bezighouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!