Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, oktober 01, 2021

Zijn geheugen (een verhaaltje)

Naar de zon zou hij reiken!
Hoger en hoger ging hij,
waarschuwingen negerend.

'Kom terug! Kom terug!'
Maar hij had uitsluitend contact
met zijn eigen energie.
Buiten hem was er niets.

En hij genoot.

Dagen later werd hij gevonden:
ledematen gebroken
en een zwaar geknakt ego
maar met een machtig avontuur
in zijn geheugen.



========================================

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

3 opmerkingen:

  1. Het is niet altijd goed aflopen als je je eigen gang gaat, maar je komt dan wel de mooiste dingen tegen.

    Love As Always
    dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je bereid bent de prijs te batel is eigenlijk álles mogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas de was begon te smelten, sneller dan veilig te kunnen terug keren. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!