Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, februari 26, 2021

Zijn Moeder (een verhaaltje)

Van knuffelen was hij,
in tegenstelling tot zijn vader,
geen groot voorstander.
Evenmin als zijn moeder trouwens.
Dus dat had hij van haar.

Maar er zijn uitzonderingen.
Zoals deze dag.
Toen hij, samen met zijn vader
in een innige omhelzing,
letterlijk stil stond
bij het graf van zijn moeder.

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

8 opmerkingen:

  1. Deh Haagh19:33

    Dat is de mooie kant van leven en dood, ze kun een beiden mensen samen brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn altijd uitzonderingen en dit is een goede reden ervoor.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte voor jullie <3

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je doet het als het nodig is, maar ik heb ook niet van thuis mee gekregen
    *Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik iéts gemist heb in de rouwperiode is het wel "aanraking" en dat terwijl ik ook niet echt van het knuffelen ben. Fijn dat je zoon troost kon vinden bij jou. Hij is best nog jong om al een ouder te verliezen al is hij al volwassen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bovendien verloor hij vier jaar geleden al zijn oma, die de eerste paar jaren van zijn leven (ook juridisch) zijn moeder was. Het enige voordeel van die twee verliezen is dat de band tussen hem en mij sterker is geworden.

      Verwijderen
  6. Er niet van houden is er niet van houden, al lijkt het zo, dan is het doen voor een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je gevoel omschreven :)
    Helpt vast bij de verwerking
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!