Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, december 22, 2020

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws vind ik dat mensen ondanks alle Corona-gekte niet hun gevoel voor humor zijn kwijtgeraakt:

Dit schatje liep rond in een winkel waar ik laatst was.
In de weerspiegeling ziet u nog een stukje van mij en mijn stok:


De lolcat van deze week gaat over geloven:
'Ik hou ervan wanneer mensen zeker weten
dat zij ergens in geloven.'


In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

5 opmerkingen:

  1. Ergens in geloven is voor veel mesne een houvast in het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke kolder in dat filmpje, er komt weer van álles lang op dat gebied, heerlijk!Ik geloof in mezelf, kan goed met mezelf door één deur;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop sowieso dat mensen in hunzelf geloven. En dat ook weten.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, dat nieuwjaarsduiken, het is spijtig, maar er is zoveel wat niet mag
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een ieder heeft zijn of haar waarheid, wat het ook is, er is altijd een geloof bij betrokken. Zelfs als je denkt dat je niet gelooft.

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!