Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 17, 2020

Goed nieuws en kattenlog

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/ 

=====================================================================   
Goed nieuws vind ik dat lang nog niet alles ontdekt is. Ik hou wel van wat mysterie namelijk. Wat doet deze tekening van een kat op een berg bijvoorbeeld? En hoe komt het dat die er al eeuwenlang is maar pas onlangs werd ontdekt?

Ook goed nieuws vind ik dat er mensen zijn die het goede voorbeeld geven en gewoon laten zien dat een handicap geen beperking hoeft te zijn. Deze dame is een van die mensen:


Geheel onverwacht is er nog dit nieuws: het aantal vroeggeboren is met ruim 20 procent gedaald ten opzicht van pré-corona. Goh, zou regelmatig handen wassen dan tóch helpen tegen infecties en zo?

Billy de Kat is heel blij dat de boekenkast opnieuw wordt ingeruimd. Hier vond ik hem bij het wakker worden 's ochtends:


De lolcat van deze week gaat over gelijkwaardigheid:

'Wilt u hetzelfde worden behandeld als ieder ander
én als individu worden gezien?'
Meer lezen? Mijn verhalenbundels

4 opmerkingen:

  1. 2000 jaar geleden hadden ze nog geen drones...om van bovenaf te zoeken.
    Wel vreemd dat het niet eerder naar voren gekomen is...
    Heerlijk als je jezelf kan zijn ook met een handicap
    En ja de Cat...wie wil dat nu niet?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms kun je jaren over dingen heen kijken.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn kat zou daar ook zitten....
    *Een @->- voor jou.*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben allemaal beperkingen al zijn die bij de één veel groter dan bij de ander. Het gaat er maar om dat je je mogelijkheden benut.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!