Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, oktober 09, 2020

Blijven zitten (een verhaaltje)

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

============================================
Ooit gaf hij haar een bloemetje.
Een kleintje.
Zelf geplukt.
Mooi.


Maar niet zo mooi als zij.

Het bloemetje stak zij in haar haar
en beiden lachten zij
omdat het maar niet
wilde blijven zitten.

==============================

6 opmerkingen:

  1. Mooi toch, schoonheid vind je meerdere plekken.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefde ten top, samen lachen om zoiets simpels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spijtig dat het een foto van eenklaproos is,
    blaadjes vallen altijd zo vlug af...
    mooi geschreven
    -Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha en mijn lievelingsbloem samen met de korenbloem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar het blijft een leuke reden aan haar te mogen helpen en zo dicht bij haar gezicht te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, hier is ooit hetzelfde gebeurd bijna, maar deze bloem bleef wel zitten, want hij stak het in haar haar. :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!