Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 20, 2019

Onbereikbare Liefde (een verhaaltje)

Hij kon er niets meer bij hebben.
Dat zou niet goed gaan.
Dus besloot hij - na jaren van overdenking -
eens goed op te ruimen.

Terwijl hij opruiming hield in huis
werd het steeds leger in zijn hoofd.

Ooit zouden zijn huis en hoofd
zo leeg zijn dat hij weer ruimte had
in zijn hart.

Hij zou dan opstijgen.

Steeds hoger en hoger!
Tot hij haar vond,
zijn onbereikbare liefde.

=====================
Meer lezen? Mijn verhalenbundels

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

5 opmerkingen:

  1. Maar misschien zou hij beter rond kijken naar wél bereikbare liefdes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of gewoon van het leven in het nu genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een onbereikbare liefde is ook wel iets moois.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms moet je even opruimen en daarna netjes bijhouden, zodat het de volgende keer niet teveel gaat worden, en op die manier hoef je ook niet aan een liefde te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben net Poldark gezien siezoen 1 en 2, waar een onmogelijke liefde in zit, maar ja, als het dan wel zover komt... blijkt die liefde... op niets te zijn gebaseerd....

    Zo heb ik er ook eentje, en zelfs liefste heeft een onmogelijke liefde gekend... zul je altijd zien, gelukkig kunnen we er gewoon over praten... ik heb geen idee hoe het is met Merlijn trouwens...

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!