Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 27, 2019

Elk jaar weer (een verhaaltje)

In het café waar zij elkaar hadden leren kennen
bestelde hij hetzelfde als toen: twee biertjes.
Geen spectaculaire bestelling
maar het was wat zij toen dronken.

Hij liep naar hun tafeltje,
zette de biertjes neer en begon te wachten.















Tijdens het wachten
nam hij steeds een klein slokje van zijn bier.
Toen het glas leeg was
begon hij aan het andere.

Toen ook dat leeg was stond hij op,
groette de barman met een glimlach
en een hoofdknik en ging naar huis.

Elk jaar weer.

=====================

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

5 opmerkingen:

  1. Men zegt dat de aanhouder wint.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze komt niet meer...

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een bijzondere ontmoeting...
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor ineens een liedje in mijn hoofd...

    In een discotheek....
    zat ik van de week...
    bladiebla...

    ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo werd het een traditie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!