Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, november 02, 2018

Wanhoop (een #verhaaltje)

Ondanks de pijn
en de oorverdovende stilte

die viel na het laatste gesprek
zette hij door
gedreven door hoop

Niet door wanhoop.

============================================

Meer lezen? http://bravenewbooks.nl/terrenceweijnschenk

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

5 opmerkingen:

  1. Mooi.. samen met de foto.. een mooie combinatie.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon prachtig... oorverdovende stilte is overigens heel bijzonder om dat te horen ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je dat kan....doorzetten, dan ben je goed bezig, je moet niet altijd op iemand wachten
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een
    @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen lieve Terrebel.
    Wow, dit is weer een mooi, ingetogen verhaal om U tegen te zeggen... een pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad...Allebei prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!