Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, januari 17, 2017

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws: in contrast met 'de publieke opinie' is het aantal gevallen van moord en doodslag in Nederland ook het afgelopen jaar weer gedaald (klik). Ik weet het: 'feiten hebben niets met de werkelijkheid te maken.' maar toch he. Maar toch.

Ook tof nieuws op het gebied van innovatie. Hoewel het eigenlijk een teruggang betreft. Verward? Bekijk dit filmpje om uit de gedachtenknoop te komen...



Billy de Kat kijkt graag naar de goudvissen
maar probeert ze niet meer op te eten

De lolcat van deze week:

'Dus bier drinken maakt je dik?'
En zeuren dan?'

===============================================


In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

6 opmerkingen:

  1. Lekker kacheltje. Dat met dat papier, dat deden we vroeger ook weleens.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook leuk om naar goudvissen te kijken. En naar andere vissen.
    Ik was niet in A'dam hoor. Anders had je me wel gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Minder vind ik niet zo zeer goed, het moet naar nul, dan pas is het goed. Elke dode is er één te veel, en elk jaar worden er weer mensen vermoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je zéker dat de man uit het filmpje geen verre familie van je is? je lijkt o[ deze man, of hij op jou;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kartonnetje draaien deden wij vroeger ook en soms met een knoop...
    Gelukkig zijn de goudvissen veilig voor billy the kat...haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weerom een mooie kattenlog met goed nieuws en knappe poezen maar ook met een stukje nostalgie er bij: in onze jeugd lieten we die dingen lekker draaien hé. En omdat ik heel oud ben en nog de muntjes met een gat er in heb gekend, ging het ook daar mee hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!