Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 05, 2014

Het Graf (Een verhaaltje)

De woorden die konden omschrijven wat hij nu voelde moesten nog worden bedacht. 'Euforisch' was te zwak uitgedrukt. En gelukkig? 'Geluk' was verworden tot een willekeurige verzameling letters, bij elkaar gevoegd om iets te beschrijven wat eigenlijk heel normaal was. Of dat zou moeten zijn.

Nee, wat hij nu voelde was meer dan dat. Meer nog dan de som van al wat mooi was! Beter nog dan het gevoel dat je hebt wanneer je innig ineengestrengeld in bed ligt met degene die je het meeste liefhebt van iedereen. Beter nog dan het gevoel dat dat moment nooit voorbijgaat.

Maar kàn er iets zijn dat beter is dan dat? Blijkbaar. Want het was wat hij nu ervoer. Niemand hoefde jaloers op zijn. Want er was niemand die hier vanaf wist. Behalve hijzelf.

Alleen al de gedachte dat hij de enige was die ooit zou weten hoe dit voelde zou ervoor zorgen dat hij de ervaring met zich meenam. Naar het graf.

===============================

Meer lezen?

http://www.bol.com/nl/p/fantastische-ontmoetingen/9200000025107889/



5 opmerkingen:

  1. Tja, hier kan ik niet over oordelen, aangezien ik nooit zou weten wat hij bedoeld.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelezen maar om nu te zeggen ik wil verder lezen...nee haha

    Al zal het vast de bedoeling zijn om zo veel mogelijk mensen te bereiken.

    Ga je een fijn weekend wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem20:43

    Oei ik denk dan... misschien het moment, dat hij van zichzelf kon houden? Een innerlijke ervaring. Een nieuw mensje? Ik hoop iig dat hij nog huuuul lang blijft. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En toen schopte hij de stoel om?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel enigmatisch én knap geschreven verhaal lieve Terrebel, dit moet je niet alleen lezen, maar ook eens straf over nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!