Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juli 27, 2012

Spuitbus (Een verhaaltje)

Het laatste daglicht maakte plaats voor de kleuren van de nacht. En terwijl sommigen zich naar huis haastten, vulden anderen zich met blijde verwachtingen. Op het rolluik van een winkel zag hij een spreuk staan, aangebracht in een meisjesachtig handschrift dat hij meende te herkennen. Misschien was het niet van haar maar schrijven met pen of potlood is natuurlijk anders dan met een spuitbus.

6 opmerkingen:

  1. MOOI!
    En hopelijk oogt je weekend even mooi lieve Terrebel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of het nou wel of niet van haar is, is niet belangrijk. Hij dacht weer aan haar, dat is belangrijker.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil/Zizy15:33

    Di Mario..haalde de woorden al uit mijn ... dus ik sluit mij aan bij zijn reactie. :-)))
    fijn weekendx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In ieder geval zullen "spuitbusspuiters" elkaars "handschrift" altijd herkennen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superfijne zondag gewenst lieve Terrebel, en bedankt voor je mooie reactie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi verhaal!

    Ik probeer hier maar weer eens iets meer te lezen.

    Zonnige zomergroet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!