Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, december 04, 2010

Dom

Onder druk geef ik toe...volgende week vrijdag het vervolg op mijn verhaaltje van gisteren...

De vrijdagavond bracht ik door bij een bijzonder leuke jongedame. Het is altijd weer een feest om m'n vaste oppas-baby te zien en om te kletsen met haar ouders die beiden in de politiek zitten.

Eerder op de avond aten m'n zoon en ik bij m'n moeder en vanavond trouwens ook. M'n broer en z'n vrouw genoten gezellig mee. Echt een topmens, die moeder van mij!

Hoe komt het dat zoveel topmensen in politiek en bedrijfsleven crimineel blijken te zijn? Heel eenvoudig: zonder criminele inslag is het uitzonderlijk moeilijk om een hoge positie te verwerven.

Probeer maar eens de organisatie van een WK voetbal binnen te halen zonder te strooien met bontjassen, juwelen, langbenige modellen en commisariaten. Dat lukt je niet. Ruud Gullit, Jean Marie Pfaff en die paar anderen wisten dat heus wel. Maar toch hebben ze geprobeerd de FIFA te paaien zonder chantage en omkoping. Heel dapper of heel dom?

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Samuel Cohen

14 opmerkingen:

  1. Ellenbogenwerk, omkoping of een Narcistische persoonlijkheid....

    Ik ben voor DappeR!

    Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voetbal is allang geen sport meer maar een variant op het woord "maffia".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dapper en helaas.

    Maar.. een leuke avond met een jongedame maakt weer heel veel goed.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien waren onze leugens niet langbenig genoeg?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met zo'n corrupte bende wil je niet eens meedoen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De heren Pfaff en Gullit en komsoorten , hebben miljoenen Euro's voor dit onmogelijk project besteed , maar mensen een warm onderdak geven in deze koude lukt net niet ! schande !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet dan ook niks hebben van voetbal, trots of status. Helemaal niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan je afvragen of we dan wel mee hadden moeten doen in de race. We willen niet nog meer criminele bende over de vloer, aan de PVV hebben we genoeg tenslotte. En het kostte toch weer een duitje, dat had beter naar cultuur kunnen gaan waarschijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw analyze is beslist juist! Je kan alleen maar macht (én geld) verhalen op een slinkse manier, eerlijke mensen komen daar niet toe.
    Fijn te lezen dat jij wel een heerlijk dagje tegemoet gaat. Geniet er van met volle teugen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is best oke dat dat voetbal niet naar hier komt. Kost klappen met geld, terwijl we wel andere zaken te regelen hebben in dit land

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem13:48

    geweldig dat je zo´n fijne ma hebt. Ze leest ook als top mens op je blog. Je hele gezin trouwens.
    Ctje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben het met je eens over topmensen en hun criminele inslag.
    Van Gullit en de anderen is het dapper en volgens mij de enige juiste manier (dus niet dom). Ik ben blij dat ze het zo hebben gedaan. Niet geschoten is altijd mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat de politiek dan maar de verhoging van het BTW tarief alleen op de toegangskaartjes van sport wedstrijden flink omhoog gooien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!