Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, april 07, 2010

Familieleden

Gewoon een tiental foto's om te laten zien wat ik afgelopen weekend heb uitgespookt: Twee feesten en een paaslunch. Op de foto's ziet U verschillende artiesten en een aantal familieleden.















8 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!
    Ik krijg een aardig beeld zo, gezellig!
    Indrukwekkende show, lijkt me.

    Fijne dag,
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem14:12

    Jammer dat het schilderij niet helemaal op de foto staat. Nu fantaseer ik de ontbrekende delen er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De fotograaf op de foto... Zo te zien hebben jullie genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit. Dat zal het zeker geweest zijn. Ben jij dat op de één na laatste foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Alexandra: Het zijn foto's van twee verschillende shows op twee verschillende feesten waar ik ook mocht werken: eentje op zaterdag en eentje op zondag. Altijd leuk, die feestjes...

    @Leibele: Volgende keer dat ik bij m'n moeder ben zal ik het hele schilderij op de foto zetten en die foto hier plaatsen.

    @Me! @Liesbeth: Het was idd heerlijk. En dat ben ik zelf inderdaad. Mijn zoon had de Canon in handen en ik mocht fotograferen met het mobieltje...verschil moet er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel ander weekende dan dat ik had.
    Jij hebt het erg gezellig gehad, zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn de w-enden die je vast wil leggen. Ik wil ook graag het gehele schilderij zijn natuurlijk. En je laat het wel weten als je naar Zeeland komt hè

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, synchroon eten! Maar het ziet er allemaal erg leuk en gezellig uit, zeg!! Zelfs een paasboom... Tjonge

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!