Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juli 02, 2009

Meer

Minder dan twee procent van alle auto-ongelukken wordt veroorzaakt door mobiel bellen. Veel meer ongelukken worden veroorzaakt door automobilisten die eten of drinken achter het stuur. Toch is het niet verboden om koffie te drinken ("Auw! Heeeeet!!! SHIT..oh, oh, *KABOEM!*) of een broodje te eten tijdens het rijden.

Gelukkig is het ook nog steeds niet verboden om je met je eigen naam te melden op profielsites. Mij ontgaat de logica wanneer mensen zeggen:"Ik ben gesteld op mijn privacy en daarom sta ik niet met mijn echte naam op Hyves en zo."

Gisteravond ontmoette ik -op afspraak (en via een profielsite!)- een oud-klasgenoot van de HEAO. Wij hadden elkaar zo'n 20 jaar niet gesproken. Ook hij blijkt te zijn aangekomen in de volgende fase: eerst heb je nog je jeugdige idealen, wil je de wereld verbeteren en ben je er nog van overtuigd dat een handjevol mensen die klus samen kan klaren. Vervolgens kom je erachter dat het allemaal wat tegenvalt en ga je voor persoonlijk geluk, vaak in de vorm van "Het Grote Geld." Nog wat later ontdek je dat er iets in je zit dat "meer" wil en bedenk je dat je ondanks het bezit van die coole auto, die fraaie stereo-installatie en die minstens zo mooie vriendin niet gelukkig bent. Dan pas ga je écht nadenken en zoeken naar die ultieme levensvervulling.

Neem bijvoorbeeld deze vraag die mij regelmatig bezighoudt:
Wie zijn toch die vaste bezoek(st)ers uit Louth, Ierland en San Antonio, Texas? Maak jezelf bekend alsjeblieft! Ik hou't bijna niet meer..

Het filmpje van vandaag is van een Ufo-melding in Winschoten. (Renesmurf?)


Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Karl Malden, Molly Sugden en Wim Kouwenhoven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!