Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, februari 14, 2009

Foto-rapportage

Het was gisteren weliswaar vrijdag de dertiende maar dat feit is volledig langs mij heengegaan omdat het zo'n leuke dag was. 's Avonds kwam m'n moeder eten en m'n zoon meenemen voor een weekendje oma.

Vanmorgen ging de wekker om zeven uur opdat ik op tijd in Hemelum kon zijn. Gelukkig kon ik worden opgepikt van het station Heerenveen want anders had de wekker een uur eerder moeten afgaan. Op station Heerenveen hadden diverse mensen zich behangen met oranje kledingstukken, vermoedelijk vanwege de wereldbeker-wedstrijden langebaanschaatsen in Thialf vandaag. Ik meende er zelfs een paar te herkennen toen ik net het laatste stukje zag van de 1500 meter die werd gewonnen door Shani Davis.

In Hemelum maakte ik kennis met een regisseur en enkele collega-acteurs. Zij lieten mij auditie doen voor de rol van de directeur van Circus De Kleine Wereld, een naderend theaterspektakelstuk waarin verschillende rollen zijn weggelegd voor mensen met een beperking, zoals dat tegenwoordig zo fraai heet.

Het geluk wilde dat een collega naar Amsterdam reed met de auto en ik een lift kon krijgen; een uitstekende gelegenheid om met hem en een meereizende vrouwelijk collega nader kennis te maken.

Op Amsterdam-Centraal aangekomen werd ik herinnerd aan Valentijnsdag toen een ogenschijnlijk beschonken dame mij -als enige van iedereen op de tramhalte!- een rose roos aanbod, die ik in dankbaarheid accepteerde.

Van de heen- en terugreis maakte ik met m'n trouwe Nokia N93 een kleine fotorapportage:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!