Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, december 02, 2008

Gefraudeerd

Kreeg vandaag een lastige vraag voorgeschoteld in een enquête:"Hoe beoordeelt U de fraudegevoeligheid van Internetbankieren bij uw bank?" Je kunt dan kiezen van Heel Goed (5) tot Heel Slecht (1). Meerdere antwoorden zijn dus mogelijk: beoordelen kan ik behoorlijk goed dus daar zou ik een 4 hebben ingevuld. Aan de andere kant is de Postbank niet zo heel erg fraudegevoelig dus daar scoort ben slecht: een 2. Wat betreft de beveiliging inzake fraude-gevoeligheid zit het wel goed bij mijn bank en dus kunnen ze daar een 4 op scoren. Ik heb het antwoord maar in het midden gelaten. Letterlijk.

"Levenslang Fit Voor Kinderen" is een ietwat belachelijke naam voor een fitnesscentrum maar persoonlijk vind ik Fit4Life4Kids niet veel beter overkomen. Bovendien is het ronduit belachelijk om kinderen al vanaf jonge leeftijd aan te leren dat het goed is om geld te betalen voor het gebruik van dure sporttoestellen. Zo staan er bij het centrum waar wij gisteren na karateles voorbijliepen een loopmachine, een fietsmachine en een gewichthefmachine. In allemaal trendy kinderkleurtjes zoals rood, blauw en geel.




























En nee, het ligt niet aan Uw ogen; De camera van mijn Nokia N93 weigert momenteel scherp te stellen. Als iemand toevallig een oplossing weet?

Terwijl op de bovenverdieping mensen staan te lopen of fietsen op apparaten zonder vooruit te komen en denken de mensen te kunnen uitlachen die beneden hen op straatniveau niet betalen om te lopen of fietsen en daar bovendien bij vooruit komen is er nu dan eindelijk een speciale fitnessruimte vooor kinderen. Nee, daar heeft de wereld op gewacht.

Niet dat de wereld zit te wachten op het ontslag van Larry Langford als burgemeester van Birmingham, Alabama. Alleen maar omdat-ie voor zo'n 7 miljoen dollar had gefraudeerd.

De link van vandaag helpt U (en/of Uw kind natuurlijk) met het makkelijk leren van woorden in een vreemde taal.

O ja, ik heb in een vervolgbrief aan het management van Albert Heijn gevraagd waarom een literfles Coca Cola sinds m'n vorige brief over het onderwerp met bijna vier procent wederom in prijs is gestegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!