Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, november 09, 2008

Vergeten

In navolging van Mikelodeon kunt U in de rechterkolom aangeven of U dit blog "volgt."

Morgen treed ik weer ik aktie tegen diverse instanties; vandaag was voor de kinderen. Zo hebben wij Bugs Bunny gekeken en zelfs Brum Brum. Wij gingen alleen maar de deur uit voor lunch bij m'n moeder en het voeren van de eendjes.

Hier komen de eendjes aangezwommen en de meeuwen aangevlogen:














Hier krijgen ze wat brood van Eva en Ferdinand:














Ook de duiven worden niet vergeten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!