Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, juli 29, 2008

Gezondheid

"Stop'm d'r maar in.""Hij past niet!" en "Kan iemand m'n dingetje even vasthouden!?" waren zinnen die de afgelopen paar dagen regelmatig voorbijkwamen tijdens filmopnames in de bossen bij Epse, een plaatsje vlakbij Lochem dat natuurlijk iedereen wel kent. Mij was de eer te beurt gevallen een rolletje te spelen in een mini-horrorfilm;"Kuru" van Bart van Dam. Het eindprodukt van weken van denken, filmen, editen en vooral veel zweten (ga er maar aanstaan: in een polyester pakje door de bossen rennen bij dertig graden om vervolgens 's nachts tot half vier te dansen met drie lijken!) zal worden voorgelegd aan de geachte jury van de Shocking Shorts Awards en wellicht zelfs worden vertoond op Sci Fi, 13th Street en tijdens het volgende Nederlands Filmfestival. Lachen toch?

Dat hoor ik ook m'n zoon doen nu ik dit stukje tik op m'n oude computer bij m'n moeder thuis terwijl de vermoeidheid nog in de benen zit. Gelukkig kwam het "basecamp" compleet met heerlijke douche én zwembad en was de verzorging meer dan voortreffelijk.

De "service" van m'n inboedelverzekering is helaas iets minder voortreffelijk en zo kwam het dat wij vandaag even bij de kringloopwinkel waren waar wij een prachtig bijzettafeltje scoorden voor het lieve sommetje van maar liefst een hele euro!

Velen moeten een stapje terugdoen nu het even niet zo goed gaat met de economie. Amerika heeft een record-tekort gerealiseerd van maar liefst 482 miljard dollar. Dat is een heleboel geld. En dan te bedenken dat ik mij zorgen begin te maken zodra ik twee tientjes rood sta bij de bank...

Geld is lang niet alles, zo bleek ook vandaag uit gesprekken met schoolmoeder Vera, buurman Dudo en buurvrouw Hetty. De grootste geluksbrengers blijken nog immer liefde en gezondheid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!