Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, mei 18, 2008

Brand is erger

Vrijdag was de tweede en laatste dag dat ik mijn opvolgster mocht inwerken. M'n contract is officieel per vandaag beëindigd dus als iemand een baantje voor mij weet...? Niet dat ik daar veel haast mee heb want voorlopig heb ik genoeg te doen. Ik mag mij bijvoorbeeld morgen melden bij het centrum voor werkloosheid. U weet wel: het CWI/DWI/UWV-gebeuren. Ook leuke dingen maak ik mee als werkloze. Vandaag bijvoorbeeld had Superfer een karatetoernooi waarop hij als derde eindigde in zijn categorie en ook en trotse oma zijn verrichtingen volgde.

Verder was ik gisteren in Wageningen om samen met wat andere leden van de Rocky Horror Fanclub Nederland te ervaren wat toneelgroep Sempre Sereno op de planken had gezet. Het werd een bijzonder geslaagde dag met slegs één klein minpuntje: ik werd door diverse mensen gebeld en ge-sms't met de mededeling dat m'n huis in de fik stond...:-(

Gelukkig was er niemand thuis en zelfs de goudvissen leven nog. Wel zijn we ietwat geschrokken en redelijk wat spullen kwijt en wat niet in rook is opgegaan is wel door rook en roet aangetast. Morgen bellen met verzekering, woningbouw, glaszetter en schilder om een en ander weer op de rails te krijgen.

Ach, je moet maar denken: brand is erger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!