Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 07, 2008

Aan

Na een paar telefoontjes bleek dat Ferdinand's moeder was overgeplaatst van de ene naar de andere instelling. Je zou toch verwachten dat de verpleging op eigen initiatief besluit om familie in te lichten over de verhuizing van een patient? Niets is minder waar. Je zou er bijna gewelddadig van worden...

Geweldsplegers zien graag geweldadige films, zo blijkt. Op tijdstippen dat er geweldadige films draaien daalt het aantal geweldsmisdrijven. Zou er ook minder worden gefantaseerd wanneer er een fantasy-film draait?

Was gisteren in de bioscoop met m'n zoon voor de film The Golden Compass. Het bleek een heerlijke film om lekker bij weg te dromen. Vooropgesteld dat je gelooft in dromen. Het schijnt dat er mensen rondlopen die dat niet doen. Onvoorstelbaar want als je niet voor dromen leeft, waarvoor dan wel?

Van mijn leven wordt een fotoraportage gemaakt. De fotograafin kwestie was zaterdagavond op visite voor een kennismakingsgesprek en vertelde mij over het thema waarop hij zijn huidige opdracht basseert: Alleenstaand vaderschap. Leuk dat ik ben uitverkoren.

Met Ferdinand samen een paar scholen uitverkoren om te bezoeken op de open dagen. Spannende tijden breken aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!