Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, december 07, 2007

Energie

"Het Slot" van Kafka is boek nummer 28 van dit jaar en werd vrijwel direkt gevolgd door boek nummer 29: "De Griezelbus 1" van Paul van Loon. Als vader moet je tenslotte bijhouden wat je zoon zoal leuk vindt. Toch? Gisteren was hij een paar uurtjes alleen thuis.

Gisteravond na gitaarles ging ik even langs bij het buurthuis waar elke donderdagavond les wordt gegeven in Pencak Silat. Ook buurvrouw Angélique was even langsgekomen om haar respect te betuigen inzake de pas overleden guru Rooky. Was leuk om de mensen van toen weer te zien en ik overweeg om hen vaker te gaan zien door weer regelmatig te gaan trainen. Even afwachten hoe het over een weekje of twee zit met m'n werk-en leefritme.

Dat van Joran van der Sloot kent een vast patroon: op het strand zitten, in de cel zitten, in een talkshow zitten, op het strand zitten, in de cel zitten...Niet dat ik jaloers ben!

Dat ben ik zeker niet op de inwoners van de Finse stad Nokia die flink ziek zijn geworden door het drinken van giftig leidingwater. Momenteel ben ik zelf niet zo lekker en heb daarom een kadoruil-feestje voor vanavond afgezegd. Ferdinand is op de verjaardag van vriend Steven terwijl hij zich gisteravond vermaakte met en bij vriend Michiel. Dat allemaal terwijl hij tussendoor ondermeer karateles en dartles heeft.

Hoe komt zo'n jongen aan zoveel energie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!