Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, november 19, 2007

Vader

Zaterdagavond met Eva en Ferdinand liedjes zingen bij de schoorsteenmantel heeft resultaat opgeleverd: Alle drie vonden wij de volgende morgen een heerlijke chocolade-letter in de schoen. Voor Eva kwam die in haar favoriete smaak: Witte chocolade!

Voor m'n collega's moet ik de chocolade-koekjes verzorgen. Naast een plant, de crediteuren- en de debiteuren-administratie, het kasboek, de bestelling van kantoorartikelen en dergelijke zaken meer. Met andere woorden: al m'n werkervaring van de afgelopen tig-jaren komt samen in m'n huidige functie.

Natuurlijk probeer ik ook m'n andere functie niet te verzaken: die van vader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!