Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, november 30, 2007

Leuk

Joran van der Sloot is net zo aardig en onschuldig als Willem Holleeder. Die laatste heeft zelf nog gezegd dat hij alle hem gestelde vragen tijdens het tegen hem gevoerde proces naar waarheid heeft beantwoord. Dat hij er bewust voor koos sommige vragen simpelweg niet te beantwoorden kwam omdat hij niemand wilde belasten. Zichzelf voorop, kunnen wij aannemen. Kunnen wij ook aannemen dat sommigen zelden gevoelens ervaren zoals bijvoorbeeld weemoed?

Werd even wat weemoedig toen ik vanmorgen van collega Alan hoorde dat mijn vroegere Pencak Silat-leraar vorige maand is overleden. Dat plaatst toch eventjes een kleine domper op het nieuws, gisteren, dat Ferdinand van de mensen achter de Citotoets het advies "VWO" heeft meegekregen.

Volgens de juf is hij nog wat stilletjes in de klas en mag hij wel iets netter werken maar komt dat allemaal wel goed. Hij is verder leergierig en absoluut geen buitenbeentje. Ik denk wel dat hij iets meer contact moet hebben -ook buiten school om- met leeftijdgenoten. Zo langzamerhand mag hij wel een eigen muzieksmaak ontwikkelen of gaan kijken naar TV-series die wat meer bij zijn generatie passen. Niet dat ik Quantum Leap wil afkraken! Integendeel. Laatsts zagen wij een aflevering waarin Robert Duncan McNeill meespeelde. Zo konden wij -als rechtgeaarde Star Trek fans- zowel Captain Jonathan Archer (hoodrolspeler Scott Bakula) uit Star Trek: Enterprise alsook Lt. Tom Paris uit Star Trek: Voyager samen zien acteren. Kijk, dat vind ik nou leuk.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Guru Rooky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!