Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, november 25, 2007

Joch

Gisteravond een etentje in Roemeens restaurant Dracula met oma, haar buurvrouw Maria en buren Hetty & Vincent. Vandaag met vrienden Michiel, Maurits, Samer en Marijn naar de openbare ijsbaan op het Leidseplein, de bioscoopfilm Beowulf en McDonalds.

Zo vierde Ferdinand Louis W. zijn twaalfde verjaardag. De laatste verjaardag op de basisschool en de verjaardag vanaf welk moment hij een blauwe strippenkaart moet gebruiken in bus en tram. Vele cadeaus en felicitaties vielen deze voor mij zo belangrijke reden tot leven ten deel. En volkomen terecht.

Ik hou van dat joch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!