Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, november 08, 2007

Bevallen

Wist U dat U door mee te doen aan enquêtes op internet toestemming geeft om Uw gegevens te laten opnemen in de database-bestanden van ondermeer GroenLinks, de PVDA, de Telegraaf en T-Mobile? Dat U het even weet.

T-Mobile is overigens het enige bedrijf dat de kleur Magenta mag gebruiken in logo's en reclame-campagnes. Vindt T-Mobile. Hoe kun je nu het alleenrecht verkrijgen over het gebruik van een kleur? Net zo stompzinnig als het alleenrecht verkrijgen over een woord. Het grote telecombedrijf KPN heeft de exclusieve rechten op de zinsnede "Het Net".

Gelukkig heb ik niet de exclusieve rechten op meningsverschillen met het UWV. Voor de tweede keer in relatief korte tijd dreigt deze instantie met inbeslagname van mijn inkomen en huisraad. Ik zou mij niet houden aan de afbetalingsregeling betreffende een groot bedrag waarvan het nog niet eens vaststaat of ik het hen schuldig ben.

Wat wel vaststaat is dat ik vandaag een gezellige middag én avond met mijn zoon beleefde. Eergisteren hadden we het ook al zo gezellig toen we met z'n tweetjes naar Schiphol afreisden om oma's Neef Leo op te halen. Het zal mogelijk even duren voordat Ferdinand en ik weer een middagje met z'n tweetjes kunnen zijn want naar aanleiding van een sollicitatiegesprek afgelopen maandag ben ik gevraagd om volgende week een middagje mee te lopen om te zien of de inhoud van het werk en de collega's en ondergetekende anderzijds elkaar bevallen.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Aad Nuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!