Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juli 05, 2007

Sporten

"Iedereen mag doen waar-ie zin in heeft maar wij bepalen wat dat is." Dat is ongeveer de strekking van de motivatie van het huidige kabinet, lijkt het wel en soms lijkt het wel alsof George Junior doet aan vriendjespolitiek.

Handig om de president als je vriendje te hebben, ondervind Lewis Libby. De hoge regeringsfunctionaris kreeg 30 maanden cenlstraf opgelegd voor het plegen van meineed en het hinderen van de rechtsgang. Dat bepaalde de rechter. Zijn vriendje George Junior heeft besloten dat Libby niet de cel in hoeft. En zo zal geschieden.

Waar Lewis Libby deze zomer uithangt weet ik niet. Wat ik wel weet is dat afgelopen dinsdag de laatste deelraadsvergadering van het jaar plaatsvond met aansluitend een borrel. Gisteren kwam buurvrouw Winonah op visite en kort erna kwam buurvrouw Angélique erbij, kwam buurvrouw Johanna nog om haar zoon te zien én kwam buurvrouw Pieternella nog even langs toen buurvrouw Angélique net vertrok als laatste. Misschien wordt het toch maar'ns tijd om een draaideur te laten installeren...;-) Intussen belde de advocaat die mij helpt in de zaak tegen het UWV. Gistaarles was weer lollig en buurvrouw Winonah kon ik 's avonds laten horen wat ik er bij geleerd had. Er was ook nog kort telefonisch overleg met een deel van de werkgroep zomerkamp.

Intussen beleven de kinderen van groep zeven (waar m'n zoon in zit) vandaag de laatste volle schooldag van het seizoen. Vreemd idee dat wij nu hard op zoek moeten naar een middelbare school voor hem. Kent iemand een gymnasium waarbij het ook mogelijk is veel te sporten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!