Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juni 15, 2007

Met

Een kleine verbouwing in huis, wat extra werk op de maandagavond, mij druk maken in de lokale politiek, een beginnende puber begeleiding geven, een huishouden runnen, buurman zijn, gitaarles volgen, bezwaar aantekenen tegen een UWV-beslissing en nog zo wat zaken...Soms lijkt het allemaal wat veel en ben je blij wanneer je op het werk bent omdat dat relatief gezien zo rustig is...Gelukkig zijn er altijd mensen die denken dat je je verveelt waardoor je geen tijd overhoudt om erover te klagen...Al voel je je soms tot moord in staat...;-)

Heeft Phil Spector nu wel of niet Lana Clarkson vermoord? De beroemde supersterren-producent die in de seventies is blijven hangen wordt verdacht van de moord op een 40-jarige actrice die dood in zijn huis werd aangetroffen. Voor dit "incident" had ik nog nooit gehoord van Lana Clarkson. Soms jammer dat je dood moet gaan voordat je herinnert kunt worden.

In de seventies had je ranzige blaadjes (in de jaren eromheen trouwens ook, hoor!) en kon je voor het bekijken van sexueel getinte plaatjes niet terecht op het internet. Tegenwoordig wil men jongeren met sex laten kennismaken via de website http://www.hoehetmoet.nl

Goh. Dat hadden ze niet in mijn tijd. Wij deden aan aanschouwelijk onderwijs. In het fietsenhok. Niet met de juf. Helaas.

Helaas heb ik regelmatig te weinig tijd om te koken en dan halen we gewoon een pizza of zo. Ook heel lekker: een simpel patatje met.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Kurt Waldheim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!