Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, mei 31, 2007

Xbox

Kreeg van buurvrouw Wynona een stemfluitje en van buurvrouw Hetty een bord eten. Gistermorgen kwamen én buurvrouw Angélique én buurvrouw Wynona op de koffie en bovendien kwam buurvrouw Johanna op het einde van de middag nog even langs. Ik heb't er maar druk mee...;-)

Superfer heeft het druk met sporten, al had hij maandag dan geen karateles. Gisteren was de laatste dartles van het seizoen en volgende week is de prijsuitreiking en raad'ns wie er eerste staat in de onderlinge competitie..?

Competitie zou mensen moeten aansporen beter te presteren. Dat was dan ooit ook de bedoeling van marktwerking. Minister Maria gaat uitzoeken of dat ook klopt voor marktwerking in de publieke sector.

De overheid is ook bezig om te onderzoeken wat zij kan doen aan het toenemend overgewicht onder de Nederlandsche bevolking. Als de droom die ik daarover had maar niet uitkomt! Ik droomde vannacht dat iemand had bedacht dat figuurtjes in tekenfilms pas bewogen wanneer de kijker de joystick bewoog van zijn/haar Wii, Sony Playstation of Xbox...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!