Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, mei 07, 2007

Uiteraard

Drinken doe je uit een glas en niet uit een fles; een bevriend staatshoofd geef je niet ongevraagd een schoudermassage tijdens een officiële bijeenkomst; niet praten met volle mond...etcetera. Zo zijn er nog wat manieren te bedenken die voor de Amerikaanse president George Junior heel moeilijk kunnen zijn om zich aan te houden tijdens het bezoek van de Engelse Koningin Elizabeth II. Niet in de laatste plaats zijn er weer talrijke "Bushisms" te verwachten. Persoonlijk verheug ik mij al op de te verwachten "Mr. Bean"-taferelen...;-)

Die waren er ook in het klaslokaal waarin ik vandaag mocht werken. Vanwege de regen bleven wij binnen en terwijl een goepje zich vermaakte met het spelen van roulette waren een paar kinderen bezig met het stoppen en zoeken van een handtasje; Een praatzieke jongedame kreeg het voor elkaar 20 minuten niets te zeggen...een prestatie van voormaat!

Dat was zeker ook het schrijven van de Jaarrekening 2006 van stadsdeel Westerpark die ik nog aan het doornemen ben in verband met de bespreking ervan morgenavond. Oppas Wieteke is dan aan de beurt om op mijn zoon te passen terwijl vandaag oppas Suus Ferdinand bezighield terwijl ik mijn lijstje van te stellen vragen opstelde.

De volledige opstelling van Ajax stond vanmiddag op het Museumplein gehuldigd te worden als bekerwinnaar. Uiteraard waren er weer rellen en uiteraard gebruik ik hier het woord uiteraard...:-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!