Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, april 19, 2007

Vragen

Vanmorgen ontbeten wij met poffertjes waarna ik een kwartierje tijd nam om boek nummer 10 van dit jaar uit te lezen: "Mobiel" van Stephen King. Daarin wordt het verslavende mobiele communicatie-middels gezien als oorzaak van het Eind Der Tijden. Echt een leuk boek en hoewel niet zo dik als boek nummer 9 toch nog een acceptabele 340 bladzijden...Ik ben op dreef!

Wij wilden gisteren nét de deur uit gaan naar atletiek toen onverwachts opa voor de deur stond. Blijkbaar had hij voordien gebeld maar helaas hebben mensen vooralsnog geen mogelijkheid tot inspreken van de voicemail, wat ik ook probeer via "Mijn KPN". Vandaar dit mailbericht zoals gepubliceerd op http://vragen.blogspot.com.

Op dat weblog zet ik alleen vragen aan verschillende instanties en niet die aan willekeurige weblog-bezoekers. Een voorbeeld daarvan is deze vraag: Wie zoekt er nu op marokkaanse SPONGEBOB naakt én komt daarmee op dit weblog terecht?

Voor ons is de nieuwe lay-out nog wel even wennen en ik kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat in het vorig leven van het log meer links te vinden waren in de zij-kolom. Vandaar mijn vraag aan U: Mist U iets?

Duizenden moeten helaas familieleden, vrienden, buren, klasgenoten en andere bekenden missen in de schietschijf die vroeger Irak heette. De Sji'ieten, Soennieten, Sanskrieten en Hypocrieten blijven elkaar maar het leven zuur maken. Ook volgens de Democraten moet het nu maar eens afgelopen zijn en dienen Bush en zijn olie-vriendjes hun verlies te accepteren. Heeft George Junior het nu nog niet geleerd?

Bij het ontwaken trof ik m'n zoon lerend aan; zijn ogen zaten vastgelijmd aan een kaart van Frankrijk op het beeldscherm van de PC. Zelfs vanavond, na thuiskosmt uit het tuincentrum ging hij meteen weer aan de slag om morgen de topografie-toets zo goed mogelijk te maken! In het tuincentrum tracteerde ik mijzelve op een kamerplant. Voor het eerst in mijn leven kocht ik een heuse kamerplant voor mezelf! Hoe die heet ben ik in de opwinding even vergeten maar het is mijn intentie het schattige groene struikje langer dan een paar weken in leven te houden. Hoe dat moet zal ik eerdaags aan buurvrouw Hetty-met-de-groene-vingers vragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!