Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 10, 2007

Van Beuningenplein

Van Beuningenplein

834 Bladzijden telt de trilogie over het leven van Guggenheimer, een door Herman Brusselmans geschapen karakter. Tot zover boek nummer 7 van dit jaar. Het ziet er dus sterk naar uit dat ik de 12 gelezen boeken op het einde van het jaar ga halen.

Of Willem Holleeder het einde van het jaar gaat halen valt te bezien want zomaar opeens heeft hij last van lekkende hartkleppen en een slecht functionerende nier. Vreemd, niet? Jarenlang sta je aan het hoofd van een afpers- en omlegimperium en heb je nergens last van, zelfs niet van je geweten. Er worden een paar vraagjes over gesteld en opeens ben je dodelijk ziek. Heel apart.

Net als het weer, trouwens. Aan de ene kant druk op het voorhoofd vanwege de warmte maar zonder jas was het te koud. Ideaal weertype dus om in de tuin te werken, vond ook bijvoorbeeld buurvrouw Jolanda. De Ferman hield zich bezig met zijn eigen groentetuintje en de van buurvrouw Hetty gekregen zaadjes en ondertussen hield ik mij bezig met de "hoofdtuin" en het uitruimen van de jacuzzi die de afgelopen maanden dienstdeed als vergaarbak van vooral ongedierte. Het zag er allemaal niet zo fraai uit...

Wat er wel fraai uitzag was het plan dat de ambtenaren van Stadsdeel Westerpark presenteerden aan geïnteresseerde raadsleden, vanavond. Persoonlijk ben ik vooral tevreden over de uitgebreide risico-analyse die is opgesteld bij het plan "Aanpak van Beuningenplein".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!