Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, februari 10, 2007

Wereld

Wereld

Het feit dat ik pas gehoord heb dat ik nog maar een paar weekjes te werken heb in The Amsterdam Dungeon begint langzaam in te zinken. Het was een fantastische ervaring om anderhalf jaar op zeer regelmatige basis te mogen werken als acteur, mensen iets bij te brengen over de geschiedenis van onze fraaie hoofdstad, Duitsers uit te schelden, Italianen te beledigen en Hollanders op te voeden. Wie weet kom ik ooit nog wel'ns terug maar voorlopig kijk ik uit naar een tijdje rust. Bovendien lijkt het erop dat ik er financieel op vooruitga. We leven in een rare wereld...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!