Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, augustus 22, 2006

Nonsens

Nonsens

Enigszins vermoeiend was de werkdag van vandaag wel maar de collegae maakten alles goed. Ik geloof dat ik nog wel langer wil blijven werken in The Amsterdam Dungeon. Al is het maar om het ouritsje pesten. Zoals deze:"Hé, een kabouter!" roept een tourist, wijzend op mijn kleine gestalte."Hé Kees!" roep ik terug. "Maar ik heet helemaal geen Kees", antwoordt hij. Ik weer:"O, maar gisteren in die gay bar zei je van wel..."

Terwijl de Britse geheime diensten zelf al beginnen te geloven dat het mogelijk is een vliegtuig op te blazen met een mensel van nagellakremover en gootsteenontstopper wijst dit artikel weldenkende mensen op het feit dat dat onmogelijk is, tenzij het vliegtuig stilstaat, is ingericht als laboratorium en je enkele uren de tijd hebt om in afzondering je explosief te maken.

Het begint er sterk op te lijken dat de "veiligheidsmaatregelen" uitsluitend bedoeld zijn om de verkoop van produkten zoals die worden verkocht op de luchthavens te stimuleren. Vanaf heden is het namelijk (in Engeland althans) verboden om make-up in de bagage te hebben. Behalve als die is gekocht in de lokale taxfree-shop. Nu valt de overheid toch ernstig door de mand. Denken ze nu echt dat een chemische bommenmaker geen bom kan maken met nagellakremover die hij/zij op het vliegveld koopt? Moet het per sé bij een bepaalde drogist zijn gekocht? Wat een klinkklare nonsens!

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Paul Fentener van Vlissingen, Joe Rosenthal en Dame Te Ata

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!