Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, juli 02, 2006

Slivovica

Slivovica

Rare mensen daar bij Nu.nl...
Koningin ontvangt kleine partijen

>>Uitgegeven: 1 juli 2006 09:13
Laatst gewijzigd: 1 juli 2006 09:14
DEN HAAG - Koningin Beatrix heeft zaterdagmorgen de consultatieronde rond de formatie van een nieuw kabinet hervat. Nadat vrijdag de fractieleiders van de grote partijen en D66 hun adviezen hadden gegeven, is het zaterdag de beurt aan de kleine partijen.

Als eerste was zaterdag de leider van de SP, Jan Marijnissen, aan de beurt. Hekkensluiters zijn rond het middaguur de eenmansfracties of wel de Kamerleden Nawijn, Wilders en als laatste Lazrak.<<

Hoezo "kleine" partij? De SP is de op drie na grootste partij met meer zetels in de peilingen dan GroenLinks en D66 samen. Typisch geval van mening-beïnvloeding door de media.

Mijn gedachtengang werd vannacht ook behoorlijk beëinvloedt maar dat kwam door de alcohol. Die werd genuttig bij collega Georges thuis in Hoogvliet en werkte zo goed dat ik mij het moment van slapengaan niet meer voor de geest kan halen...Vanmorgen ging de wekker om kwart over zeven waardoor ik netjes op tijd op het werk verscheen. De meezuipende collegae hadden alledrie een vrije dag. Soms is het neit eerlijk geregeld maar één ding staat voor mij vast:

Lekker spul, dat Slivovica...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!